10.2 Kerkpleinmarkt

Ieder jaar wordt er een ‘Kerkpleinmarkt’ georganiseerd. Het doel hiervan is tweeërlei, namelijk het inzamelen van geld tbv onze eigen kerk en een goed doel, en het versterken van de onderlinge band binnen de gemeente.

Deze dag worden diverse activiteiten georganiseerd door de verenigingen en vele vrijwilligers. Zo is er een rommelmarkt, diverse kraampjes waar decoratie te koop is, evenals planten, gebak, krentenbrood, oliebollen en noem maar op. Ook voor de koffie/thee/frisdrank en lunch kunt u terecht. Voor de jeugd zijn er spellen en een springkussen.

Contactpersoon is Adriaan van Ginkel (tel:302314)

De Kerkpleinmarkt wordt gehouden in november.

Rommelmarkt
Zoals hierboven aangegeven is er tijdens de Kerkpleinmarkt een rommelmarkt. Natuurlijk moeten hiervoor spullen worden ingezameld. Enkele maanden voorafgaande aan de Kerkpleinmarkt wordt dit tweewekelijks gedaan. Exacte data en tijden worden tzt verder gecommuniceerd via de kerkbode.

Mocht u al eerder spullen willen aanleveren, dan kunt u contact opnemen met Joop van Egdom (tel: 572507)