6.1 Algemene informatie jeugd

Binnen de Hervormde kerk in Ederveen zijn er verschillende activiteiten voor de Jeugd.
Ons drijfveer is om het Evangelie door te geven aan de kinderen, dit gebeurt o.a. doormiddel van
Bijbelvertelling, Gebed, samen zingen, leuke (creatieve/actieve en sportieve) activiteiten.
Om hier aan deel te nemen hoef je geen lid te zijn van de kerk.
Zie verder onder het kopje jeugd waar, wanneer en voor welke leeftijdsgroep de activiteiten zijn.
Mocht u of jij nog vragen hebben, dan kan er contact gelegd worden de jeugdouderling.

Vanuit de jeugdraad hopen we u ook dit seizoen weer op de één of andere manier met het jeugdwerk kennis te laten maken. Als leiding en jeugd zouden we u graag (weer) ontmoeten. We willen u in de Kerkbode of de website hierover te zijner tijd meer melden. Mocht u een idee of een vraag hebben, neem dan contact op met de jeugdouderling.

In het nieuwe seizoen heeft de jeugdraad één bezinningsavond voor de leidinggevenden binnen het jeugdwerk gepland. Ook dit keer zal het een aansprekend onderwerp zijn. Het is belangrijk om toegerust te worden in het Woord van God en in je persoonlijk geloofsleven en hoe je dit nu op de kinderen en jongeren van onze gemeente overbrengt. Ook zal deze avond een moment van onderlinge ontmoeting zijn. Uiteraard ontvangen jullie allemaal nog een persoonlijke uitnodiging met exacte datum en tijd.